2009. november 24., kedd

Búcsúzás

Elérkezett az ideje, hogy lezárjam Pannasára és Benedek blogját.
Az elsődleges ok, amiért a szülés után ezt az oldalt elkezdtem írni az volt, hogy kiadjak mindent, ami rossz - márpedig az volt bőven. Először fordult elő az én tökéletes kis életemben, hogy szembetaláltam magam valami olyasmivel, ami csak megtörtént velem/velünk. Nagy könnyebbség volt, hogy minden élménytől megszabadulhattam ezen az oldalon. Hiszem, hogy olyan sokk már nem ér bennünket, ami miatt ez az igény újra fogalmazódhatna bennem.
A másodlagos ok, amiért ez az oldal készült az volt, hogy elkerüljem azokat a kérdéseket, amik a gyerekekre vonatkoztak volna, mert nagyon rossz sok ismerősnek sokszor elismételni azt, hogy "nem nem javult az állapotuk, nem még lélegeztetőn vannak..." Bár a magyar ember szeret panaszkodni, ez nem az a téma volt, amiről könnyű lett volna úton-útfélen tájékoztatást adni sírás nélkül.
Most viszont már két több mint négykilós gyönyörű babával császkálok az utcákon, hát most már bárkinek bármilyen kérdésére válaszolok. Meg is sértődöm talán, ha nem állítotok meg és csodáljátok a gyerekeket!
Így tehát lezárom ezt a blogot. Lassan úgysincs már időm internethez ülni akár csak pár percre is.

Az utolsó szó jogán még valami.
Amikor megszülettek a gyerekek 2009. június 15.-én 1150gr.-mal és 1.250gr.-mal, másod- és harmadfokú agyvérzéssel, gyenge tüdővel, tüdőérlelő injekció nélkül, olyan kicsik és törékenyek voltak, hogy alig volt elképzelhető, hogy ép és egészséges emberek lesznek valaha. Nem is biztattak az orvosok semmi ilyennel soha. Akkor én azt mondtam a Jóistennek, hogy két 28. hétre és ilyen pici súllyal született gyerek pontosan az az emberanyag, amelyen keresztül bemutathatná csodatevő hatalmát nekem és minden minket figyelő ismerősnek. Több kell ahhoz az orvostudománynál, hogy minden baj és bármilyen sérültség nélkül éljék túl a gyerkőcök az első 24 órát, majd az első hetet és az első hónapokat.
Hát most Benedek 4.700gr., Pannácska pedig 4.300gr. Épek, egészségesek és "nincs papírunk arról, hogy bármi bajuk lenne". Kértem/kértük (a misét hallgatók, a szerzetesek, ismerősök, cserkészek, barátok és persze a család) és megint kaptam/kaptunk. Még hogy nem történnek csodák.
Összefoglalásul teszek fel két-két képet Benedek és Pannika első napjáról és 2009. novemberéről. Ilyenek voltak és ilyenek lettek. És még milyenek lesznek...
Kösz, hogy olvastatok minket.












14 megjegyzés:

sedina írta...

Szióka! Zúgolvasóként köszönöm, hogy eddig is nyomonkövethettem a gyerkőcök sorsát. Nagyon édesek, büszkék lehettek rájuk. Kívánom, hogy egészségben, boldogságban nevelgessétek őket a továbbiakban. Üdvözlettel: Halbik-S. Edina
sodliedina@gmail.com

Ningi írta...

Sajnálom, hogy vége a blognak!
További jó egészséget a piciknek és nektek is!

Kisi írta...

Kicsit fáj a szívem, hogy vége, de örömmel "áldozom" be a blogolvasásomat a gyerekek egészségéért. Ennél nagyobb boldogság nincs, hogy így látjuk őket!!! Gratulálok az egész családnak a fáradhatatlan kitartásért, szeretetért.
Azért halkan jegyzem meg: Zita, ugye tudod, hogy magadnak köszönheted majd, hogy az olvasók kénytelenek lesznek személyesen bekopogni Hozzátok, hogy továbbra is figyelemmel kísérjék a gyerekek fejlődését...

Unknown írta...

kár a blogért, szerettem olvasni-nézegetni. De nagyon örülö, hogy nincs több rossz, amit ki kell írjál magadból. Azért az iwiwre tessék felrakni újabb és újabb képeket, hogy láthassuk mi is (nem napi-kapcsolatban lévők)mivé válnak a csodabogárkák!
sok puszi, szia /Bea/

Csöppke írta...

Köszönöm én is hogy olvashattalak Titeket! Minden jót:)
Csilla

kory írta...

Szia!

Nagyon meglepődtem,h.így döntöttél,azt hittem a jó dolgokról,hogy ilyen szépen fejlődnek,ügyesednek még szívesebben írsz.
Szerettelek olvasni,szívesen olvastam volna az első lépésekről,első szóról stb...
További jó egészséget nektek,a manóknak szép és boldog gyermekkort!

Kory

icu írta...

BOcs Kory!

Ha megadod az email címed szívesen küldök képeket és beszámolok. Csak már rendszeresen nem fog menni időhiány miatt ez a blog.

z

kory írta...

És olyan köztes megállapodás,h.havi beszámoló a lurkókról??:))
Hófordulójukkor tudnák a kis rajongóik,h.milyen mérföldkövek történtek a kis életükben:)
Később biztos nekik is élmény lenne megnézni,h.mit tudtak mondjuk 8 hósan.
Persze ez csak ötletelés.
Keress meg az iwiwen ,ott ott van az elérhetőségem is.
Kory(Sárköziné Szabó Renáta)

Szilva írta...

Zizu, annyira örülök, hogy túlvagyunk az aggodalmakon!!! Tényleg nagy csodákat láthattunk!!! Többet nincs okunk tamáskodni!!! Köszönjük!

Pogi írta...

Nagyon édesek, szívesen olvasnék még azért rólatok 1-2 év múlva is! :)

icu írta...

Jó, majd azért néha töltögetek esetleg.

Névtelen írta...

Sajnálattal olvastam, hogy vége a két piciről a tudósításodnak, jól esett olvasni, hasonlítani a mi babánkhoz (unokámhoz), hiszen ő is ott született, szinte ugyanakkor és szinte ugyanolyan problémákkal.Nagy érdeklődéssel olvasgattam, tetszett a stílusod, az optimizmusod, az egész hozzáállásod a babákhoz és az Istenhez! Kívánok nagyon boldog hosszú életet mindannyiotoknak, és a Jó Isten kísérje végig életeteket! Tmami

kory írta...

Sziasztok!

Hogy vannak az apróságok?
Várjuk a híreket,fotókat:))
Kory

kory írta...

Boldog karácsonyt a kis családnak!!!
Várjuk a híreket,fotókat!
Kory